maandag 15 augustus 2016

Just Knot It...


Vandaag vieren we in de provincie Antwerpen Moederdag.
Een gelegenheid waarvoor je je feestkleren mag bovenhalen... Ik naaide 2 feestjurkjes met het nieuwe patroon van Mind the Whale: Just Knot It!


Just Knot It

Ik vond het voor mijn meisjes wel wat breed uitvallen. Ik paste het patroon daarom wat aan...

Just Knot ItJust Knot It

Voor Ella koos ik een combinatie van de uni Meloen en de groene Little Wings van Soft Cactus.
Het petrolkleurig stofje bleek een ideale match!
Bij dit jurkje zijn het de details die het echt helemaal รกf maken: de zelfgemaakte paspel in meloenkleur, de knoopjes vooraan en achteraan en de meloenkleur die nog eens terug komt tussen de plooitjes.
Op dit jurkje ben ik echt verliefd! Ik weet al wat ze op haar allereerste schooldag zal aantrekken! ;-)

Just Knot ItJust Knot It

Voor Fiene had ik eigenlijk hetzelfde kleedje in gedachten..., maar zij besliste anders! De uiltjes en vosjes staken haar ogen uit!
Ik smeet mijn plan overboord en combineerde de 'Foxwoods' van Michael Miller met de uni Turquoise van Soft Cactus. Gele Kam Snaps, gele paspel en een klein roosje op de riem vooraan zorgden voor een gelukkige dochter!

patroon:

Stof:

12 opmerkingen:

  1. Super mooi... Je meisjes schitteren! ๐Ÿ’›๐Ÿ’›๐Ÿ’›

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en stofjes mooi gecombineerd! Ik hoor het nog van dames dat het voor sommige kinderen breed valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absoluut twee van de mooiste JKI's die ik al heb gespot! Knap! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie versies: veel hartjes voor die meloendetails!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, dat petrol en meloen!
    Groot gelijk dat dit de 1september outfit wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!! Die van Ella kan me het meeste bekoren. Deze exemplaartjes moeten gezien worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!! Leuk gecombineerd ook qua kleuren ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป.

    BeantwoordenVerwijderen