donderdag 5 januari 2017

Zoonlief aan het werk!

Af en toe mag een mens het zich eens gemakkelijk maken...
Ik ben meter van 2 kapoenen en 1 kerel, manlief is peter van 1 puber en 1 kapoen ... een kostelijke affaire dezer dagen! En vooral die kapoenen hopen vaak op iets zelfgemaakt.
Gisteren zette ik daarom jongeheer Kersjes (9 jaar!) aan het werk. Hij naaide zelf een prachtig rokje in elkaar voor metekindje nr. 2.



Ik kocht een effen T-shirt die ik pimpte met de cameo. Van het tekstje zal u waarschijnlijk de b*llen snappen... een mopke tussen mezelve en mijn fwienden (dit laatste woord... is ook zo'n mopke...) (tot hier de inside jokes).

U moet weten dat de zoon echt bijna alles alleen deed: patroon tekenen, knippen, spelden, naaien, omzomen,... enkel bij de tailleband kreeg hij wat hulp. Zo fier dat ik ben!
En nu hopen dat metekind 2 het gaat willen dragen!





Stof rokje: 
Flex: 
T-shirt: 
Hema
Kousenbroek:
Hema







7 opmerkingen:

  1. Super knap. Daar mag je heeeeeeeel trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt een superleuk rokje. Ik houd van die stijl!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw knap. Voor wiezou dat zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zeg dat hij ook naait! En zelfs op jouw machine! Hier alleen nog op de kinder machine ;). Heeft hij ook al eens iets voor zichzelf gemaakt? Geniet maar ervan!

    BeantwoordenVerwijderen