maandag 8 juni 2015

Top 10(+2) --- Cadeautjes naaien voor leerkrachten.

Op facebook steekt in allerlei naaigroepjes dezelfde vraag weer de kop op:
"Ik wil graag een cadeautje naaien voor de meester of de juf..., maar wat?!"

Zelf juf zijnde, ging ik op zoek naar wat inspiratie.
Ik zet mijn 10(+2) favorieten op een rijtje:

1. De Blueberry ... of course! ;-)


2. De mandjes van touw van De Zuster Van

3. De blom van Eloleo.
    Zelf maakte ik deze exemplaren voor drie 'bloemen van juffen'.

bloem naaien| top 10 cadeautjes naaien voor juffen

4. De pennenzak van Oon.

5. De keukenschort van Ikea.

6. Het zakje voor de GSM.

7. De fietstas van Trijzewijs.

8. Een tablet- of laptophoes op basis van deze tuto.

9. Deze mooie tas van Novita Estiti met Nederlandstalige handleiding van Fabrik Magik.

10. Geef al die stofrestjes eindelijk een bestemming en maak enkele theelichthoudertjes.

11. Een leuk make-up tasje dat SoFilles maakte op basis van deze tuto.

12. Deze opplooibare stoffen dozen van Sisko by mieke.



Laat het ook een bron van inspiratie zijn voor jullie!


8 opmerkingen: