maandag 19 januari 2015

Mijn Alice...

Toen ik een tijdje geleden de Nijlense bibliotheek binnenstapte, viel mijn oog op 'Mijn tas' van haar en haar. Ik bladerde er eens in, maar omdat ik al zoveel projectjes op mijn lijstje had staan, liet ik het boek liggen.
Enkele weken later, informeerde ik toch naar het boek. Uiteraard moest ik het reserveren... Nog een maand later maakte ik de Alice en een GSM-zakje uit de restjes stof.

Ik ben zo iemand die steeds haar sleutels kwijt is... In alle haast en spoed laat ik ze overal onbewust rondslingeren. Een slechte eigenschap die ik met mijn nieuwe Alice helemaal in de kiem wou smoren!
Ik monteerde daarom langs de binnenkant 3 musketonhaken. Mijn sleutels hebben nu een vaste plek!
En op die manier is hét ongemak van een véél te grote sacoche (het eeuwige graven en zoeken naar je gerief) ook meteen van de baan!

Alice Mijn Tas


                   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten